Toisena vapaapäivänä keskityttiin puutalkoisiin. Pikku belgi kantoi urheasti puita minun perässä. Yhdessä vaiheessa ote kuiten lipsui, tai keskittyminen ja niinpä karkasi isottelemaan ihan vieraille koirille. Sieltäpä tulikin takaisin ja pikku belgi juoksi täysillä kotiin. Kas kun pysyi visusti sitten minun takana. En nyt tiedä pitäisikö tässä olla tyytyväinen (sai nenilleen "karkaamisesta" ilman että minä olin aiheuttaja) vai surullinen ( tuleva koira-agre ;)  ).

Perjantaina oli koulupäivä ja Jämy sai olla mukana. Aamupäivä opeteltiin rauhoittumista luokan häkissä niin että minä olin välillä luokassa ja välillä ihan muualla. Ihan hyvin se menikin.

Sunnuntaina aamulla ajeltiin myös koululle, oli kokopäivän päivystysvuoro ja siinä tauoilla käytettiin omia koiria leikkimässä pellolla (tanskandoggi-coctailin kanssa) ja agikentällä. Oli aika yllätys, että Jämy meni putkesta ja palkkana vain kehuja :D . Olin varma että rohkeus ei riitä, vaan olipa kiva ylläri. Yö oltiin vieraassa paikassa, ei mitään piippausta vaikka jätin hetkeksi (melkein) yksin ja päiväkin meni mukavasti.

Illalla otettiin tokoa, viereen-käsky on jo aika mallillaan =) Patukka on ihan paras palkka, vaikka vinkupallo ja lihapullakin maistuu. Huomenna hakulemaan.